Skjut mig...

Efter min lilla mitt på dagen tupplur så vaknade jag självklart upp med jordens huvudvärk. Men pallade mig till jobbet och fick bara mer och mer ont i huvudet. Ni vet så ont att allt bara snurrar och man håller på att kräkas. Gick till gymmet och min massör lovade mig att han skulle få bort huvudvärken. Efter 55 min vanlig massage och ca 5 minuters massage från helvetet, så ligger jag nu i sängen. Dom där 5 minuterna var de värsta i mitt liv, gjorde så fruktansvärt ont och när han var klar så kunde jag inte resa mig från bänken för att jag hade så ont. Men när jag kom hem så började det äntligen lätta lite, men då kom en kollega hit och ville prata. Hennes farbror hade nämligen gått bort idag så hon var väldigt ledsen. Men nu har jag och min huvudvärk tagit två alvedon och det är dags att sova. Saknar verkligen mina citodon!! 

Vill verkligen inte vakna upp i morgon med huvudvärk, kommer inte rocka en hel dag på flygplatsen. 
God natt alla sov så gott, och glöm inte att tala om för era nära och kära hur mycket ni älskar dom! 

♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0