Ord och inga visor..

Shit va fort det där gick, trodde att det var svårt och tog lång tid att förlänga sitt visum men icke. Var där inne i max 5 minuter fyllde i ett papper och betalade lite pengar sen var det klart. Nu ligger jag i sängen igen och funderar på om jag ska plugga lite på Kairo nu, vilket kommer bli max 45 min. Känns lite segt att börja plugga och sen när man väl kommer in i det så måste man sluta. Tänkte istället plocka i ordning lite hemma och stryka alla kläder inför en ny och härlig arbetsvecka. Så får det bli, så skjuter jag upp pluggandet tills efter spat.

Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från Torsdagens tripp till underbara Mahmya! Bättre sent än aldrig!

        

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0