Oj oj oj, inte en lugn stund..

Herregud vilken dag, natt och dag jag har haft. Igår var det välkomstmöten för hela slanten. Höll mitt största möte hittills för ca 70 personer, vilket var så roligt. Efter det skulle fyra stycken av oss guider studera den nya city turen vilket resulterade i att jag och Nina fick åka i en bil bakom bussen hela tiden för vi fick inte plats i bussen. Men vi hade hur roligt som helt, musik på högsta nivå och bara körde på. Dock var den nya city turen inte lika bra som den gamla men det får gå ändå. Efter City turen så stressade vi he och gjorde oss i ordning och sen åkte vi ner till Nya marinan och åt födelsedags middag för Nina. Vilket sedan resulterade i att vi hamnade på Viking och hade en spårad kväll. Älskar känslan när det är packat med folk på Viking och man har skit roligt, tills man helt plötsligt upptäcker att man helt plötsligt typ är ensam kvar. Jag, Nina, Rasmus, Lau och Marcus var om ända som helt plötligt var kvar på Viking, kan bero på att vi var dom ända som var lediga idag. Och redo för att gå hem var vi absolut inte så vi bestämde oss för att åka till Kalypso. Kalypso är ett ställe som vi alltid snackar skit om för att det bara är ryssar där, men eftersom att vi inte var i våra sinnesfulla bruk så tyckte vi att det lät som en grym idee. Efter att ha dansat loss med alla ryssar så kom vi hem krypandes vid 4 tiden.

Idag ringde Nina och väckte mig kl 8 för vi skulle tydligen till Mahmya. Så dagen har spenderats med sköna människor på våran egen paradis ö. Om jag har tid så kommer det komma upp bilder senare. Nu duscha, massage, middag med teamet sen hem och sova. Livet är bra hårt!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0