Nej nu..

kastar jag in handduken och tackar för mig! Ska hoppa ner i bingen och läsa min fantastiska bok som vägrar att ta slut. Jag menar kom igen jag har ju två böcker till i samma serie. Men det är lika bra att gå och lägga sig för i morgon väntar en lång dag som alla andra Tisdagar. Och det blir ändå inte roligare än såhär ikväll! Idag har jag saknat alla där hemma extra mycket, saknar människor som verkligen känner mig på riktigt. Men det är exakt fyra veckor tills mammi och pappi kommer och sex veckor tills jag får åka hem och träffa alla där hemma.

Men nu ska vi inte springa fram i tiden, måste försöka njuta av här. Det finns faktiskt många bra saker med Egypten om man tänker efter. Jag ska fasen göra en liten lista!

Bra saker med Egypten:
1. Vädret
2. Utflykterna
3. Aqua Jungle Park
4. Varma chokladen på Aqua Jungle park
5. Nina och Carro (och många andra men mest dom två)
6. Cafe del mar! (bästa Tacosalladen ever)
7. Mahmya
8. Papas beach club
9. Live bandet på Shade
10. Billigt med taxi

Det var ungefär dom positiva sakerna som jag kunde komma på! Men det är ju alltid något, nej nu ska jag lägga mig och läsa!
Tack och adjö fiskespö!
♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0