Massa babbel som vanligt

Jag har självklart bränt mig idag! Ja jävlar va solen tog idag, helt sjukt. Senaste dagarna har jag knappt smörjt in mig men idag hade jag solskyddsfaktor 15 överallt och brände mig ändå. Helt otroligt! Efter stranden hängde jag på kontoret och skrev alla papper tills i morgon. Och helt jävla självklart så är jag departure responsible igen, slår aldrig fel. Men sen åker jag med första bussen till Jungel parken och har in checkning där hela eftermiddagen så det är skönt i alla fall. Vi får riktigt många gäster till Jungel parken den här veckan så det blir nog fullt ös i morgon.

Ikväll händer det inte så mycket, tänkte umgås med Carro för hon åker hem i morgon på semester. Ska äta hemma ikväll tänkte jag för första gången på evigheter, får bli en soppa eller nudlar. Annars har jag inte så mycket att dela med mig av. Sitter just nu med en hårinpackning och tittar runt på datorn och drömmer mig bort. Allt från kryssnings guide i caribien till rundreseguide på Nya Zeeland. "Råkade" även klicka in mig på en hälsoesa till Bali, 4 veckors avkoppling, yoga, nyttig mat, träning, sol och bad. Men jag skulle säkert bara bli rastlös!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0