Mamma och Pappa kommer!!

God morgon! Jag har vaknade för en liten stund sedan av mig själv, helt otroligt. Har till och med hunnit äta frukost. Jag tänkte åka till stranden idag igen, även om det är svin tråkigt att vara där själv så kan jag ju inte ligga hemma i sängen och ruttna. Måste verkligen gå till gymmet idag, jag struntade nämligen i det igår. Satte på en film och drack cola istället, not good. Men det ska det bli ändring på idag, ny vecka nya tag.
Efter stranden måste jag till kontoret och skriva ut flygplats listorna för i morgon, Tisdagar är alltid lika med flygplats tråkigt nog. Det är verkligen det ända jag tycker är tråkigt med jobbet, dessa jäkla flygplats dagar. Men i Turkiet så är man aldrig på flygplatsen, för dom har ett helt eget team som bara jobbar på flygplatsen.

Juste jag har ju helt glömt att berätta, mamma och pappa kommer hit om prick fyra veckor!!! Jag är så glad, ska bli super roligt att träffa dom, saknar dom som tusan. Synd bara att det är fyra hela veckor dit, känns som en hel evighet. Men det ska nog gå fort, sen efter att dom har åkt hem så är det bara en vecka kvar här innan jag åker hem. Känns som att jag har varit här mycket längre än två månader, men samtidigt har tiden gått otroligt fort. Ska bli skönt att komma hem och bort från den här sandlådan!



Ny vaken men glad tjej!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0