Lycka..

Idag insåg jag verkligen hur mycket jag älskar att jobba som guide. Den känslan man får när man springer på såna underbara människor som jag har gjort idag är helt fantastisk. Träffade två stycken par nu på kvällen på ett av våra hotell och vi satt och pratade i säker en timma. En av männen hade nämligen fått hjärtatack här om dagen, och varit riktigt nära att inte klara sig. Jag har försökt nå dom på telefon och skickat upp blommor och fruktkorg till deras rum och idag så träffade jag dom. Och gud vilka underbara människor! Dom var så tacksamma för allt jag gjort och vi satt och pratade om livet och mycket mer. När dom gick så fick jag en stor kram av båda och jag fick jätte mycket beröm och lov ord. Fick även deras mail adress och jag lovade att höra av mig om jag kommer till Malmö. Sånna människor ger så mycket energi och jag har gått runt med ett stort leende enda sedan dess. Lovade även att titta in någon dag på deras hotell om jag hade vägarna förbi för en fika med dom.

Nu har jag efter en 12 timmars arbetsdag precis ramlat ihop i sängen. Funderar på om jag ska lägga mig och läsa lite, var nämligen inte igår. I morgon är jag ansvarig för Jungle Aqua park igen vilket betyder sända och ta emot alla bussar samt hjälpa till med in chekningen. Men det ska bli roligt älskar att vara där. Blir lite segt imellan bussarna men då dricker jag kaffe och snackar skit med personalen.

♥/D


Kommentarer
Postat av: Roger w.

kollar varje dag om du har skrivit och tycker att det är toppen att du tycker det är kanon kul....

2012-02-06 @ 20:34:03
Postat av: jenny wallberg

kul å läsa att du trivs med jobbet! verkar ju faktiskt bättre än vad jag kunde tänka mig! :) kul att ta ett långt steg ut från sverige och upptäcka nya delar av världen!

2012-02-06 @ 21:08:13
Postat av: Marcus

Jag vill också ha fruktkorg! Skämt å sido, snyggt jobbat!



Alltid härligt att känna sig uppskattad :)



En sak som jag kom på för att locka fler läsare, du bör posta på FB varje gång du gör ett nytt inlägg. Funkar nog som en bra reminder för folk att läsa!



Sköt om dig. kram

2012-02-06 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0