Ledig dag..

Slog upp mina ögon och såg att det fortfarande är dåligt väder vilket innebär att jag får vara blek ett tag till. Istället har jag spenderat morgonen i sängen med en god frukost och snart ska jag glida ner till gymmet och köra ett ordentligt pass. Sen blir det handling, städning och pluggning som gäller. Ska även umgås med Nina och förhoppningsvis äta en super god lunch. Vi har även funderat på om vi ska ta ledigt någon dag och åka till kairo. Det finns så himla mycket jag vill se i den staden innan jag åker här i från samma sak gäller med Luxor. Det svåra är bara att hitta lite tid att komma iväg. Men kanske nästa vecka, förhopningsvis. Vill verkligen se citadellet och Snefru pyramiderna (de första som byggdes) även trappstegspyramiden. Nej nu ska jag hoppa i träningskläderna och köra

Ha en fantastisk Torsdag alla!

♥/D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack detsamma! Skall plocka upp Henke och Jimmy på Arlanda idag.. kommer bli kul :)

2012-02-09 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0