Längtar till jobbet..

Då va man hemma efter en fantastisk dag i El Guna med Zumba, fråge sport, en gudomligt god middag och sen självklart blue awards! Jag fick även reda på att jag hade fått mina första dream catchers ska läsa dom på kontoret i morgon. Men det är så roligt att ens ha fått någon med tanke på att jag bara har jobbat i tre veckor.

Nu ska jag gå ner till gymmet och få massage, vilket ska bli awesome!! Efter det kanske jag ska hem till Nina och spela kort och dricka öl, men jag tror inte farmor orkar det. Fick även reda på att jag är ledig i morgon vilket ska bli nice. Det är skönt att börja veckan med en dags ledighet. I like!

Hoppas ni har haft en underbar Söndag och en bra helg! Själv längtar jag till veckan börjar så att jag får gå till mitt älsklings jobb igen! Sjukt att man längtar till jobbet, det trodde jag aldrig att jag skulle göra.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0