Kloka ord..

Nu har jag vait och sprungit i 45 min och lugnat ner mig lite! Kikade precis in på blondinbellas blogg och såg att hon hade skrivit några kloka ord. Livet är för kort för att inte följa sina drömmar och sin passion!

"Följ inte strömmen. Man kommer aldrig lyckas om man alltid gör precis som alla andra, får då blir konkurrensen enorm. Gå din egen väg, lägg egna stigar och våga testa nya saker! Du kommer kanske att få påtryckningar från din familj eller bekantskapskrets, men försök att strunta i det! Folk blir alltid nervösa för människor som går sin egen väg, jag tror att det handlar om avundsjuka. Passion är det viktigaste av allt. Det du har passion över blir du duktig på och blir du duktig på något så blir du ofta framgångsrik inom det - om du vågar satsa! Försök att känna efter i magen, vad brinner du för? Alla människor har någon passion, det kan jag lova"

Nu dusch sen vecko möte!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0