Ingen vanlig Torsdag..

Nej idag är det fasen ingen vanlig Torsdag! Idag ska jag nämligen för första gången köra bil i det här galna landet helt själv. Inte nog med det så ska jag köra till ett av våra hotell som ligger längst bort i den gamla delen av hurghada där jag absolut inte hittar för fem öre. Och jag måste även köra igenom huvudgatan där det alltid är sjukt mycket bilar och folk, det kommer dessutom vara mörkt. Jag kommer garanterat dö! Som om inte det vore nog så ska jag ha välkomst möte själv för första gången med i princip bara danska och norska gäster. Jag älskar verkligen mitt liv idag!! Men som sagt jag gillar utmaningar, bara man kommer där ifrån levande.

Annars så har jag haft service hela morgonen med Maja vilket var mycket trevligt. En hel del problem som vi var tvugna att lösa och några missnöjda gäster. Nu har jag ledigt i några timmar innan jag ska försöka åka till mitt välkomstmöte, herregud! Tänkte kila ner till gymmet och köra ett pass medans jag fortfarande har energi över. Sen blir det nog en kort pn innan det är dags för jobb igen.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0