Ingen bra dag..

Nej usch jag mår verkligen inge bra idag. Har ont i magen och mår illa, har även ont i huvudet och känner mig yr. Men nu har jag precis fått i mig lite soppa så nu känns det lite bättre i alla fall. Idag har jag som sagt City tour som jag verkligen hoppas att jag kan köra. Ska vänta en stund och se hur jag mår innan jag bestämmer mig. Fick precis ett sms om att vi ska ställa in alla Kairo och Luxor utflykter i helgen, undrar vad som händer nu. Vi har varken ställt in Kairo eller Luxor helt förut så något måste verkligen ha hänt. Jag som var så sugen på att få köra Kairo i helgen, men men det får bli en annan gång helt enkelt! Nu ska jag hoppa in i duschen och se om jag piggnar till.

♥/D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej pingvin! Hoppas att du mår bättre idag :)



Dags för lite skype snart tycker jag. Var rädd om dig :)

2012-02-11 @ 11:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0