Helt jävla otroligt!

Idag har vi som sagt pressat hela dagen på Mahmya. Jag och Nina har klagat hela dagen på att solen inte tar något, och gång på gång har vi inspekterat varandras kroppar för att se om vi har blivit nå bruna. Men absolut ingenting, tills jag för två minuter sedan klev ur duschen och tittade mig i spegeln. Ja jävlar va solen har tagit idag, det var en tomat jävel som tittade tillbaka på mig. Klev ut ur badrummet lite små chockad när jag hör hur Casper asgarvar, då är hela jag röd som en tomat. Springer genast över till rasmus och Lau för att inspektera hur dom ser ut, om dom är lika röda som mig. När jag kommer in till dom så hittar jag tre stycken (Nina, Rasmus och Lau) små knallröda människor i soffan som ser helt förstörda ut. Känns skönt att jag inte var ensam med min rödhet. Nu ska röda ligan bege sig till Hardrock för team middag och sedan ska det bowlas. Hoppas bara att brännan har lagt sig tills i morgon, kan inte gå till jobbet och se ut som en tomat.


♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0