Halv ledig

God morgon mina kära vänner! Idag är det Fredag och jag är halv ledig, börjar inte förens halv 4 med City Tour igen. Andra gången den här veckan. Men från och med idag så har vi gjort om den till den gammla igen, vi var alla överrens om att den var mycket bättre. I går kväll blev det varken handling eller utgång gick hem och la mig kl 11 istället och sov 12 härliga timmar. Har nämigen precis vaknat och ligger i sängen och äter frukost. Tänkte börja dagen med att kila ner till gymmet och köra ett ordentligt pass. Det är så skönt för vid den här tiden är det alltid helt dött på gymmet.

Efter gymmet måste jag verkligen handla, kylskåpet ekar verkligen. Frumosten idag bestod av en yoghurt som jag tror har legat där i minst två veckor. Men eftersom att bäst före atumet står på jävla arabiska så är det inte lätt att veta. Jag åt den ialla fall och vi lär ju märka om den hade gått ut eller inte.

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0