Gnälla lite bara...

Jag gnäller verkligen aldrig men idag och just precis nu tänker jag faktiskt gnälla. Det är inte bara en sak jag ska gnälla på utan faktisk två saker. Två saker som jag har irriterat mig på väldigt länge och som jag måste få gnälla av mig om.
Gnäll nummer ett: När gäster kommer till mig på service dagen innan (!) dom ska åka hem och klagar på saker. Exakt hur mycket kan jag göra något åt problemet när dom kommer dagen innan dom ska åka hem. Om dom hade kommit i början på sin semester och klagat så hade jag kunnat dels göra något åt problemet såkart men även kompenserat dom med tex en middag så att dom hade blivit nöjda. Men nej sista dagen på sin semester då kommer dom och gnäller.
Gnäll nummer två: Själv vågar jag knappt gå ut med kort ärmad tröja, för att jag vet att araberna kollar snett på en och tror att man är dum i huvudet som inte respekterar deras religion. Men varför ser jag då kvinnor i princip varje dag på stranden som solar toppless och med string trosor i EGYPTEN!!  Hallå, jag är verkligen inte sån men det är verkligen inte passande överhuvudtaget. Dessutom är dessa människor minst 65 år, varför känner dom att dom måste sola toppless när dom vet vilken upståndelse det blir! 

Nu har jag gnällt färdigt och ska istället gå ner till gymmet och springa, tänkte även försöka hinna med ett PN! 

♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0