Flygplats...

Då var det Torsdag vilket betyder flygplatsdag för min del. Har aldrig haft det förrut men nu tycket dom tydligen att det var dags. Ska vara där hela dagen ända till ikväll och ska flänga runt på massa olika ställen. Först departure transfer, sända bussar, välkomnare, departure responsible och sända bussar. Blir förvirrad bara att att titta på listorna, men det ska nog gå bra. Om det inte hade varit för att den här jäkla huvudvärken fortfarande är kvar efter 10 timmars sömn. Ska trycka i mig lite alvedon och sen klistra på guide leendet, kommer nog gå bra.

Annars så upptäckte jag för en stund sedan att det inte finns någon ström i hela lägenheten. Så jag kan inte koka ägg och jag kan inte platta håret, trött man blir. Ska kolla om Carro eller Nina är hemma så får jag kila över dit och platta håret.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0