Färdig för idag..

Så där ja, då har man arbetat klart för dagen och gud vilken jobbig dag det har varit. Haft morgon service och ätit hotell frukost sen på kvällen har jag haft dinnermingle och ätit hotell middag. Jobbigt liv jag lever eller hur! Nej nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa och bara ta det lugnt, tänkte sova väldigt tidigt idag. Jag sov nämligen så himla dåligt inatt och vaknade flera gånger och kunde inte somna om, inte alls likt mig.

Hoppas ni har haft en fantastisk Måndag och att ni får en lika bra Tisdag. Tisdagar innebär alltid flygplats men jag ska som vanligt hända på Jungel parken och dricka kaffe och snacka skit, eller juste ska även skicka iväg och ta emot bussar. Tror vi får ca 150 gäster dit i morgon så det blir många in checkningar, tur att man har vanan inne.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0