Energi?

Idag är en sån dag då min energi som oftas brukar vara på 110 förtillfället ligger på noll. Vet inte varför men har verkligen ingen energi, ska gå ner och springa en runda på gymet men helst av allt vill jag bara ligga i sängen och titta på film. Har jobbat från 8 imorse till 1 och nu har jag siesta på 3 timmar innan det ärdags för jobb igen. Jag har nämligen kvälls service idag och dinner mingle, vilket är nice för då får man äta middag! Annars så är vädret skit idag, svin kallt och helt igenmulet tydligen efter sandstormen igår. Men imorgon är jag ledig så då hoppas jag verkligen på bättre väder annars jäklar.

Nej nu ska jag fylla i massa tråkiga papper om det ena och det andra så jag skriver mer ikväll helt enkelt!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0