En ny muskel?!

Hallå! Kom precis hem efter en hel dag på flygplatsen. Allt flöt på riktigt bra även om vi var otroligt få som jobbade, och jag var inte så förvirrad trotts allt. Det som sög var att det var så lång väntan mellan alla flyg, men inte tillräckligt länge för att man skulle kunna åka hem. Oavsätt vad så är jag hemma nu och jag ska palla mig ner till gymmet och springa. Sen tänkte jag laga en soppa och bara softa resten av kvällen.

Appropå rubriken så har jag och en kollega från Holland hittat en ny muskel på min ena arm idag. Vilket är väldigt märkligt då jag bara har muskeln på ena armen och jag är ganska säker på att jag inte har haft den tidigare. Efter en lång tids diskuterande så kom vi fram till att jag måste ha fått den av att hålla upp boarden hela tiden under utflykter och på flygplatsen. ToDo: Börja hålla boarden med vänstern också så att jag kan få en muskel där med, kommer se lustigt ut annars.

Fick även en flaska vin av Caspers mamma när hon kom som man kanske ska hugga in på, i morgon är det party dagen med stort D. Alla har taggat i över en vecka, pga att det är löning i morgon. Så alla ska i princip ut, men man kan ju ta ett glas idag ändå! Jag ska fundera på saken medans jag springer.

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0