"En blek guide är en bra guide"

Sanningens ord som min kära kollega lärde mig idag! Idag har jag och Henke D haft service på tre av våra hotell. Älskar att jobba med Henke D, det första vi gör på morgonen är att planera dagens matintag. Vi planerar alltid vår service efter de hotellen som vi får äta gratis på och idag lyckades vi verkligen. Frukost på hotell sea garden, lunch på hotell empire beach och middag kommer vi äta på hotell Magawish, lovely. Nu är jag hemma och har ledigt i två timmar innan det är dags för lite mer service på två andra hotell. Riktigt lång dag, men skön! Vi gör nämligen inte många knop på Måndagar, dricker kaffe och snackar skit med gäster och hotell personalen.
Och prata är en av mina favorit sysselsättningar och Henke är precis likadan så jag är nöjd!

Nu ska jag skriva klart mitt Kairo häfte, blev inte riktigt klar i går. Somnade med datorn i knät och blev väckt halv 6 av en tant som ringde på service telefonen!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0