Denise 65..?

Precis så känner jag mig just nu! Alla andra ska i princip ut och göra Hurghada osäkert medans jag ska sitta hemma i soffan, dricka cola och titta på film. Nina har service telen så jag ska våldgästa henne tänkte jag. Har verkligen ingen energi eller lust till att gå ut ikväll. Men det är säkert bara en formsvacka, så ni behöver inte oroa er. Annars så gick träningen bra, bokade en ny massage tid i morgon kväll. I morgon har jag förövrigt veckomöte på morgonen, efter det ska jag fixa inför tisdagen (airport day) sen på eftermiddagen har vi blueawards. Vilket betyder att hela destinationen samlas och så har man möte och prisutdelning. Kategorierna är, månadens säljare, månadens kollega och den som har fått flest dreamcatchers (stavning)

En ganska skön och trevlig dag helt enkelt! Sen tar vi nya tag på måndag och då hoppas jag att jag känner mig pigg igen!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0