Bra dag..

Idag har det tillskillnad från igår varit en bra dag. Vaknade upp vid 8 tiden efter 10 timmars sömn och var ordentligt utvilad. Var på väg till taxin när jag träffade Carro och Maja som var på väg hem från krogen, klockan 9 på morgonen. Hur orkar dom?! I alla fall, idag skulle jag vara på Aquamarin hela dagen och först på schemat stod bamseklubben. Jippi, not! Jag hatar verkligen barn, men jag klistrade på leendet och körde på. Efter det var det lunch och inget slår känslan när jag upptäckte att dom hade potatismos och grillkorv. Jag var som ett barn på julafton, helt lyrisk. Efter lunch var det dags för Guide mot gästerna i fotboll, dagens andra höjdpunkt. Som jag saknar fotbollen, guiderna förlorade men jag fick göra vårat enda mål så jag var nöjd. Sen hade vi sieasta och alla andra guider som var otroligt slitna eftergårdagen passade på att sova medans jag städade min jobbväska. Tro mig det var ett heltids projekt, galet va mycket skit man samlar på sig. Sedan var det dags att vara på service centret vilket var rätt tråkigt, ganska lite gäster. Sen kom dagens tredje höjdpunkt middagen. Asså det middagsbuffen som dom har där är helt vild. Jag och Henke D åt säkert tre omgångar var, tror vi var där i en timme eller nått och då stressade vi ändå. Sicken mat, helt otroligt!

Nu ska jag smälta maten en stund till sen blir det ner och gymma och ikväll blir det lugnt igen. Känner mig inte riktigt i form så ska fråga Nina och Lau om dom vill hänga med mig! Titta på en film eller liknande!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0