Bara en helt vanlig dag..

Sådär, då var man hemma igen efter en hel dag på vårat hotell Jungle Aqua Park som även är mitt favorithotell. Älskar att jag får vara där så mycket som jag får, hotell personalen är underbar, god mat, glada gäster och super fint hotell. Dagen har gått riktigt bra trots en hel del flygförseningar. Just nu ligger jag i sängen och väntar på att Bulls ska komma med min mat, är så jädra hungrig. Var ett tag sedan man åt nu! Efter maten ska jag försöka gå till gymmet om jag orkar, eller jag ska inte försöka jag måste gå till gymmet. sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog ganska lungt skulle jag tro.

Förresten så har vi sandstorm här nere just nu, helt sjukt va mycket sand!  

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0