Älskar när det händer...

Jag skrev precis ett jätte långt blogg inlägg men precis när jag skulle publisera det så råkade jag ta bort det. Därför orkar jag inte skriva om allt igen utan jag går bara snabbt igenom höjdpunkterna. Gick till kontoret i morse för att ta en team bild och sedan ha service hela dagen. Men jossan frågade mig om jag ville byta schema med henne vilket jag givetvis ville. Så istället för en jädra massa service hela dagen så ska jag bara köra City tour. Så efter bilden var det bara för mig att gå hem och sova igen, underbart. Sitter just nu och pluggar på den nya city touren som jag aldrig har kört förut. Varför var dom tvugna att ändra när jag recis hade lärt mig din gamla city touen. Sitter och letar info så jag har något att babbla om, jäkla kopter. Men det blir nog super!

Skriver mer sen för nu vill datorn inte sammarbeta med mig längre!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0