Älskar Fredagar..

Idag är det riktigt nice väder ute 28 grader, strålande sol och helt vindstilla! Tog en lång sovmorgon och efter det gick jag raka spåret till gymmet och tränade i nästan två timmar. Var nästan själv på gymmet hela tiden, vilket är helt underbart! Kom hem och hoppade in i duschen, tvättade, damsög, diskade och nu har jag precis gjort mig i ordning. Tänkte gå till kontoret om en stund har mycket saker att göra där och måste förbereda lite saker innan min City tour som jag ska ha ikväll. Blev två bussar idag, jag ska ha den första med 35 gäster och Carro ska ha den andra bussen. Kommer bli en riktigt grymt, längtar! Sen efter City touren så blir det storslagen utgång, löning! Vinet ligger på kylning och humöret är på topp. Börjar 11 i morgon så det är hel lugnt!

Idag som så många andra dagar så älskar jag livet! Idag ska jag bara njuta av allt, och hoppas att det smittar av sig på mina gäster. Glada gäster=Glad guide. Glad guide=Glada gäster. Alla vinner oavsätt!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0