Alla hjärtans dag..

Ligger fortfarande kvar i sängen, har sovit någon timme och inte orkat gå upp efter det. Förstår verkligen inte varför jag alltid blir så trött efter flygplats dagarna, mår verkligen som en påse skridskor. Vi hade planerat att gå ut ikväll men jag vet verkligen inte om jag orkar det, men vore så himla roligt. Samtidigt så vet jag att huvudvärken kommer släppa efter en drink eller två. Men blir lugnt i sånna fall eftersom att jag ska upp och jobba i morgon, välkomstmöte på jungelparken kl 10 med Rasmus. Nu kan jag verkligen inte bestämma mig, verkar som att alla ska ut eftersom att det är alla hjärtans dag, och tjejer har fri bar på white beach. Ska börja med att hoppa in i duschen och sen se hur jag känner mig.

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på lugna favoriter och saknar min familj och min fru som är i Thailand. Casper var så gullig idag förresten, bästa sambon. När jag kom hem från flygplatsen så låg det en lapp på min säng skriven på kebab svenska. "Hej Denise, cola och choklad finns i kylen. Glad alla hjärtans dag" Haha, ha vet vad jag vill ha efter en lång dag på flygplatsen. Eller så smörar han bara så att jag ska fortsätta stryka hans skjortor!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0