All in...?

Då var man hemma efter en fantastisk City tour. Gästerna var lite tråkiga i början men efter mina ännu tråkigare skämt så kom dom igång fram emot slutet av turen. Och på sista stoppet så hade vi allsång och frågesport. Dom fick även en försmak på mina balletkunskaper, och om dom träffar mig på flygplatsen så ska dom få se resten. Kommer bli poppulärt bland övriga åskådare. Men man måste ju bjuda på sig själv, dom brukar skratta åt mig ändå.

Nog om det, nu är det dags för en dusch, nudlar och sen försöka bli snygg. För som jag nämde tidigare så vankas det en redig utgång ikväll, löning och min destinations managers sista helg här.

Fick även ett kort idag av en gäst, men kortet står på gammal danska så jag förstår bara hälften. Måste fråga Caser när han kommer hem, men jag tror att det var positivt i alla fall. Jag håller er uppdaterade när jag får reda på vad  det står.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0