Alatool...

Jag tänker mycket, lite för mycket tror jag. På allt egentligen, men idag har det varit mer än vanligt. Det är så mycket jag vill göra, så mycket jag vill se. Jag har en miljon saker minst som jag vill hinna med men jag vet inte hur jag ska lyckas med det. Och rastlösheten, som jag känner konstant i mig. Jag vill vidare, nu har jag sätt Egypten och jag har guidat vid pyramiderna, ge mig nya äventyr mer utmaningar. Jag kommer inte hinna med allt annars, jag har lixom inte tid att vara kvar här. Jag vet att det är rastlösheten som driver mig framåt men det är så otroligt jobbig. Den tär på mig som in i norden, vill bara känna mig lugn och harmonisk och nöjd. Men jag kommer aldrig vara nöjd med något, vilket är bra på ett sätt men också dåligt. Jag älskar mitt jobb missförstå mig inte men jag vill ha mer. Jag vill starta en resetidning, surfa på Hawaii, gå längs kinesiska muren, tatuera mig, hoppa falskärm, vandra längs inka leden, rida på island listan kan göras otroligt lång. Så jag känner bara vad gör jag här, jag har inte tid att vara här! Men man kan tydligen inte få allt har jag hört vilket är jäkligt dåligt. varför måste man välja och prioritera hela tiden, kan man inte bara få precis allt man vill. Isånna fall så skulle jag vilja att min familj var här. Vi skulle sitta på cafe del mar och äta en super god middag, köttbullar med potatismos. Efter det skulle jag visa dom runt i hurghada och berätta allt jag vet. Sen skulle vi gå upp i morgon bitti och ligga ute i solen hela dagen och bara steka. Det vill jag just nu! Men min familj bryr sig inte om mig idag för dom vill inte svara på mina sms oc dom vill inte skypa med mig, tack för den.

Ska titta på melodifestivalen, trotts att jag hatar det! En påse lösgodis och gräddstuvad pyttipanna skulle jag kuna döda för just nu!

♥/D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den här medlemmen i familjen fick aldrig några sms...

2012-02-24 @ 16:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0