24 April...

Nu har jag fått mail från min ssm och det verkar som att hon har bokat in mig på ett plan till Stockholm den 24 April. Känns skönt att veta även om jag hade hoppats att det skulle vara lite tidigare. Så min fru om du läser så förlåt att att jag inte kommer vara hemma på din 20 års dag men vi får helt enkelt fira både din och min en gång till.

Kom precis hem efter att ha vait och fikat med Nina vilket var väldigt trevligt. Vi har också handlat mat så ikväll tänkte vi laga middag (nina ska laga) och dricka vin och bara ta det lugnt. Sen kanske gå ut och ta en öl om vi orkar med hennes farbor som kom i Tisdags. Tänkte även försöka hinna plugga lite men vi får se hur det blir med den saken. Kanske gör det nu innan jag glider över till Nina, om jag orkar vill säga! Annars har det inte hänt så mycket spännande idag, bara tagit det lugnt och chillat...

♥/D

Kommentarer
Postat av: Frugan

Vi får fira desto mer då ist!! Längtar galet <3

2012-02-12 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0