15 Februari

Då var det redan Onsdag och jag har varit här i Egypten i precis 6 veckor! Känns som att jag har varit här i en hel evighet, fast ändå så går tiden så otroligt fort. Igår gick jag ut trotts allt och gud va roligt jag hade. Jag, Carro och Casper började på Hard rock där vi tog en drink och åt natchos, super gott. Sen begav vi oss till Viking och hängde innan vi sedan rundade av kvällen på White beach med mycket dans och bra musik. Blev ganska tidigt eftersom att alla skulle upp och jobba idag.

Idag har jag och Rasmus rockat vårat välkomstmöte på Jungel parken och shit va bra vi va. Sålde utflykter som aldrig förr men det är ett helt projekt att få en syl i vädret när man har rasmus med sig. Den mannen kan verkligen snacka, herregud! Efter det var jag på kontoret och tog tag i allt pappers arbete, bokade utflykter, löste lite problem och likviderade. Nu är jag hemma och har precis ätit nudlar. Halv 4 ska jag vara tillbaka på kontoret igen för då är det dags för City Tour. Men innan det ska jag fixa naglarna och diska.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0