Studdat flygplats...

Nu ska ni få höra hur min dag har sätt ut idag, vädigt meningsfull dag dessutom. Åkte till kontoret så att vi var där vi halv 8 för vi skulle skriva ut lite flygplats lisor osv. Sen åkte vi två timmar i buss till Antalya flygplats, fick en rundvandring på 20 min sen åt vi lunch. Efter ca 1 timme på flygplatsen så åkte vi tillbaka i två timmar till Alanya, great! Sen passade vi på att styra upp massa saker på office och sen gick vi och handlade.

Nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska duscha. I kväll vankas det nämligen en redig utgång, vi ska vända upp och ner på Alanya totalt. Men först så ska vi dricka öl hos Lasse och sen äta middag på Villa Okan, som upplagt för en lyckad kväll.



Ikväll kommer min älskade Bella hit och ska äta middag och gå ut med oss, kommer blir så trevligt!

Nej nu dusch sen efter det kommer det komma upp ett nytt inlägg, en handlingsplan för att vara exakt. Spännande va!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0