Palm beach!

Idag har jag varit ledig så jag och Rikke har varit på Palm beach och softat hela dagen, underbart! Det var vi verkligen värda efter gårdagen utgång, shit pommes va roligt vi hade. Kvällen började hemma hos Lasse där vi drack öl, spelade gittar och sjöng. Sen gick vi till Villa okan, min favorit restaurang och åt en super god middag. Där satt vi hela gänget och bara umgicks och hade riktigt trevligt. Efter det bar iväg till Crazy horse som är typ en guide bar här nere. Där bjöds det på vodka redbull och träffade på massa härliga människor från Service och co. När klockan närmade sig två gick vi upp till havana och dansade som galningar i en timme innan dom skulle stänga. Vid tre tiden tyckte vi att det var dags att kila hem men det tyckte inte vår manager Mikko, han hade bestämmt att vi skulle hem till honom på efterfest. Sagt och gjort, och efterfesten bjöd på nudlar och lejonkungen. Helt awesome, vid 5 tog vi en taxi hem och jag somnade som ett litet barn.



Nu ska jag skriva kompendier och massa annat tråkigt, ikväll blir det nämligen en lugn och skön hemmakväll!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0