Dag 2 i Alanya!

Välkommna till mitt nya liv i Alanya!
Nu har jag äntligen fått igång mitt internet efter mycket om och men. Jag mår bara bra, hoppas att ni också gör det. Alanya känns väldigt bra så här långt, jtte fint ställe verkligen och jag förstår att många vill komma hit på semester. Jag bor i en helt okey bra lägenhet lite utanför Alanya men man få helt enkelt åka buss eller cykla till kontoret och stan. Igår var jag och en kille i mitt team som heter Thomas ute hela dagen och studerade Alanya och träffade alla våra samarbetspartners här nere, trevliga människor. I dag har vi haft introduktion day och jag träffade bland annat Bella vilket var awesome! Nu ligger jag i sängen och ska snart hoppa in i duschen. Ikväll är det välkommst middag på en restaurang nere i hamnen.

I morgon ska jag studdera en av våra utflykter vilket ska bli super roligt, ska bland annat till Side. Nu måste jag hoppa in i dushen, skriver mer sen.

(Fasen, jag som hade tagit massa fina bilder med min telefon, men nu vet jag inte hur jag ska få in dom på datorn!)

♥/D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ta bort strömadaptern på laddningssladden du fick, stoppa in den i datorn och andra änden i telefonen. Du bör få upp en ruta efter en stund på datorn där du kan välja att "visa innehåll" eller nått liknande. Leta dig igenom mapparna som kommer upp tills du finner bilderna och lägg över dom på datorn, tex. skrivbordet. Hoppas det löser sig! Kram

2012-04-26 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0