Då var det bara fyra dagar kvar..

tills jag beger mig till Afrika och Egypten. Känns konstigt, inte bra men inte heller dåligt utan konstigt. Jag har nog inte riktigt förstått att jag ska åka till andra sidan jorden och jobba. Ja har nog inte riktigt förstått att jag ska åka ifrån min familj och mina vänner på omestämd tid. Och jag har definitivt inte riktigt förstått att jag i princip lever min dröm. Som sagt det känns inte bra, men inte heller dåligt utan konstigt. Jag ser egentligen jätte mycket fram i mot att få åka iväg och komma i gång med min dröm och med mitt nya liv. Men samtidigt har jag ångest inför att åka, men varför vet jag inte!!

Det blev ett konstigt inlägg det här, idag har jag i alla fall shoppat lite sista grejer inför flytten. Känns bra att ha det klart i alla fall.



En liten bild bara, apropå drömmar!!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0